LINUX.ORG.RU
ФорумGames

OpenMW 0.29.0

 ,


0

1

Сегодня состоялся новый релиз свободной реализации The Elder Scrolls III: Morrowind.
Краткий список изменний(переводить лень):


  • Implemented most of the Load/Save GUI
  • Implemented Knockdown
  • Implemented fatigue decrease when doing physical activities
  • Implemented melee blocking
  • Implemented area magic
  • Implemented combat and combat AI for creatures
  • Implemented Damage/Restore Skill/Attribute magic effects
  • Implemented Resistance/Weakness to normal weapons magic effect
  • Implemented Slow Fall magic effect
  • Implemented auto-calculating NPC spell list
  • Implemented Disease contraction
  • Implemented blood particles
  • Implemented the rest of the player death feature
  • Implemented sleep/rest being interrupted
  • Implemented inventory equip scripts
  • Implemented display of the version/build number in the launcher window
  • Implemented a large portion of the Save/Load feature
  • Implemented AI Packages:Activate, Follow, FollowCell
  • Implemented levelled creatures
  • Implemented missing journal backend features
  • Improved handling of creature Weaons/Shields
  • Linked movie volume to Master instead of Music volume control
  • Fix for excess vram usage
  • Fix for footsteps in first person
  • Fix for Ascended Sleeper animation issues, related to determining the root animation node
  • Fix for AI related FPS drop
  • Fix for music issues on OS X >= 10.9
  • Fix for inventory paperdoll obscuring armour rating and rating text display when window is shrunk
  • Fix for 0/0 charge stat bar display
  • Fix for werewolf change handling
  • Fix for NIF filters not working properly with some mods
  • Fix for invalid orientation crash
  • Fix for invisible weapons when re-entering an area with NPCs engaged in combat
  • Fix for magicka depleting when casting an uncastable spell
  • Fix for creatures not being able to run
  • Fix for activators working as collision objects
  • Fix to not reset water level when loading a plugin with no water level record
  • Fix for AI packages growing exponentially when adding an AI package
  • Fix for Vivec Informants quest
  • Fix for bug allowing the player to get unlimited gold
  • Fix for bug of only receiving 1 gold when picking up stacks of gold
  • Fix for Dwemer crossbows not being held correctly
  • Fix for quick keys being able to be configured during character generation
  • Fix for a crash when equipping the lockpick in the Census & Excise Office
  • Fixes for errors in .desktop files
  • Various fixes for script instructions
  • Various message box fixes
  • OpenCS: Implemented a referenceable record verifier
  • OpenCS: Implemented script verifier
  • OpenCS: Implemented Drag & Drop
  • OpenCS: Implemented record cloning
  • OpenCS: Fixed broken code for loading objects
  • OpenCS: Fixed tables to sort case-insensitively


Видео
Скачать
До играбельного состояния все еще далеко, но уже сейчас можно уныло поубивать нпц.
Сделайте нормальную новость если кого это интересует.

★★★★

Ответ на: комментарий от u283

не, не охрененно. не смог выйти из канцелярии, темы в диалоге нужные не подсветились. нда. =(

u283
()

Какая мотивация у разработчика? Называется: «Целыми днями мы насилуем труп, а по вечерам мы собираемся, и пьём пиво».

smzp
()
Ответ на: комментарий от u283

Игра с графикой 2001-го года, которая требует мощную видеокарту в 2014-м? И в самом деле охренеть, гы.

anonymous
()
Ответ на: комментарий от anonymous

OGRE3D позволяет выдать картинк4 получше. И да - погляди на MGE. Даже skyrim хуже выглядит.

Quasar ★★★★★
()
Ответ на: комментарий от smzp

я надеюсь, ты понимаешь что официального разработчика нет. Разработка ведется на чистом энтузиазме. Bethesda даже не разгласила формулы, о которых их просили (хотя они и сами их не найдут уже походу). Вообще там есть 2 ключевые фигуры, без которых вообще проект загнулся бы достаточно давно (смотри список коммитеров на гите). так или иначе проект движется к светлому будущему, и это главное

anonymous
()
Вы не можете добавлять комментарии в эту тему. Тема перемещена в архив.