LINUX.ORG.RU
ФорумTalks

[Укрзалізниця] Lotus Notes мови не знає


0

1

Пришёл ответ на моё письмо вебмастеру сайта http://uz.gov.ua/ об ошибке на сайте (форматирование сохранено, жирным выделены ляпы в ответе):

от cgksi@lotus.uz.gov.ua

Шановний, Андрiй !
На ваше звернення вiд 01.11.2011 18:11:08 надано вiдповiдь:
Дяку?мо Вам за увагу до нашо? iнформацi?. Наразi, ?? текст буде уточнено i
виправлено.

Неужели Lotus Notes не умеет UTF-8??!!! Ущипните меня!

★★★

Последнее исправление: adriano32 (всего исправлений: 1)

> Неужели Lotus Notes не умеет UTF-8??!!! Ущипните меня!

ну и что теперь, убиться с горя?

Harald ★★★★★
()

У зв’язку з малим попитом та малонаселеністю Державна адміністрацією залізничного транспорту України відміняє курсування малосоставних міждержавних поїздів, якими за прямим призначенням користується мінімальна кількість пасажирів.

Зокрема, це стосується поїздів № 53/54 «Харків — Уфа» (разом з безпересадочним вагоном Харків—Красноярськ і Харків—Владивосток), № 385/386 Харків — Липецьк і № 311/312 Харків — Калінінград, № 323/324 Харків — Мурманськ, № 637/638 Харків – Куп’янськ – Вузловий. З тієї ж причини будуть відмінені поїзда 107/108 Київ – Астана, №46/45 «Львів – Адлер» (до кінцевої станції курсує 7-9 пасажирів), а також причіпні та безпересадкові вагони Житомир-Москва-Хмельницький, Хмельницький-Москва-Житомир.

Оптимізація маршрутів міжнародного сполучення переглядається за результатами нещодавно проведеного моніторингу пасажиропотоку, який засвідчив, що відсоток пасажирів, які мандрують міжнародними залізничними рейсами від початкової до кінцевої станції, у більшості випадків не сягає навіть 10%. Тобто пасажирський поїзд прибуває на кінцеву зупинку практично порожній. Для прикладу, до Владивостока купують квитки 3 особи за п’ять рейсів.

Ужас какой, как же теперь из Харькова во Владивосток попасть-то :)) ?

Harald ★★★★★
()
Ответ на: комментарий от Jetty

Кто пометил содержание письма как кодированное в KOI8-R? и почему оно собстсвенно в KOI8-U, а не в UTF-8, в этом суть батх^Wвопроса.

adriano32 ★★★
() автор топика
Ответ на: комментарий от adriano32

Я, например, всегда отправляю письма в КОИ8-Р. Не один же я такой приверженец однобайтных кодировок :)

Eddy_Em ☆☆☆☆☆
()
Ответ на: комментарий от Jetty

В том главный минус koi8 - нужны разные кодировки для украинского и русского языка. Какой ****рас это придумал?

Deleted
()
Ответ на: комментарий от Eddy_Em

Я, например, всегда отправляю письма в КОИ8-Р

Пока ты пишешь по-русски, это простительно. Но за украинский в KOI8-R сажал бы на кол...

Deleted
()
Ответ на: комментарий от Deleted

за украинский в KOI8-R сажал бы на кол...

Так там, небось, в КОИ8-У написали, а у тебя почему-то отобразилось в КОИ8-Р.

А украинской мовы я не разумею :)

Eddy_Em ☆☆☆☆☆
()
Ответ на: комментарий от Eddy_Em

Так там, небось, в КОИ8-У написали, а у тебя почему-то отобразилось в КОИ8-Р.

Из кривых писем:

Content-type: text/plain; charset=KOI8-R

Хотя уже с год, как все получаемые мной письма в UTF-8. А до того адски бесило.

Deleted
()
Ответ на: комментарий от Deleted

Вот уже 7-8 лет как:

$ grep charset= ~/.mutt/muttrc 
set charset='koi8-u'
set send_charset='koi8-u'
set assumed_charset='cp1251'

Jetty ★★★★★
()
Ответ на: комментарий от Deleted

Наверное тот придурок который подавал КОИ8-Р :)
Ведь потом осилили сделать кои8-ру, правда она никому уже не надо была :)

Jetty ★★★★★
()

>Неужели Lotus Notes не умеет UTF-8??!!!

Проблема в том, что, похоже, Lotus Notes не умеет никто настраивать.

DonkeyHot ★★★★★
()
Ответ на: комментарий от wintrolls

Шановний абоненте!

Ваше звернення розглянули в Центр? Обслуговування Абонент?в. Ознайомтесь, будь ласка, з ?нформац??ю, яка Вас зац?кавила.

Дяку?мо Вам, що знайшли час нам написати та висловити свою думку. Надання як?сних послуг ? турбота про абонент?в ? головними пр?оритетами в робот? ПрАТ «МТС Укра?на».

Ваш лист дуже важливий для нас, оск?льки Ви зверта?те увагу компан?? на нюанси в обслуговуванн?, як? були б корисними й ц?кавими саме для Вас. ПрАТ «МТС Укра?на» високо ц?ну? сво?х кл??нт?в, прагне надавати послуги т?льки найвищо? якост?, пост?йно вдосконалюючи стандарти обслуговування. Пост?йно розробляються конкурентоспроможн?, ц?кав? й актуальн? пропозиц?? й послуги, як? були б виг?дн? кожному абоненту.

Пов?домля?мо, що фах?вц? компан?? пост?йно розглядають звернення та побажання, в?дкликання абонент?в щодо оптим?зац?? системи тариф?в ? враховують найб?льш часто актуальн? моменти. Фах?вц? ПрАТ «МТС Укра?на» пост?йно займаються мон?торингом ринку моб?льного зв'язку з метою розробки нових пропозиц?й по тарифах, проведення анал?зу при впровадженн? нових зручних ? доступних тарифних пакет?в та послуг для р?зних категор?й абонент?в.

У майбутньому в процес? пол?пшення р?вня обслуговування абонент?в ми постара?мося врахувати зауваження та пропозиц?? абонент?в.

Дяку?мо за увагу до нашого сайту. ------------------------------------------------------------------------------- При повторному зверненн? просимо збер?гати ?стор?ю листування. ====================================== Компан?я МТС доклада? максимум зусиль для забезпечення найкращо? якост? послуг та обслуговування. Думка абонент?в з цього приводу ма? для нас сутт?ве значення. Просимо Вас заповнити анкету щодо того, наск?льки Ви задоволен? в?дпов?ддю на Ваше ?нтернет-звернення на сайт? http://www.mts.com.ua/ukr/questionary.php ====================================== З повагою Центр Обслуговування Абонент?в. Наш E-mail : mts@mts.com.ua ===================================== ?нформу?мо Вас, що для вс?х абонент?в МТС доступна безкоштовна послуга "?нтернет-Пом?чник". За допомогою "?нтернет-Пом?чника" можна отримувати ?нформац?ю про поточний стан рахунку, перев?ряти надходження платеж?в, переходити на нов? тарифн? плани, п?дключати/в?дключати послуги. Детальна ?нформац?я - для контрактних абонент?в за адресою https://ihelper.mts.com.ua/ ; для абонент?в МТС Передплата - за адресою https://ihelper-prp.mts.com.ua/logon.aspx

wintrolls ☆☆
()
Ответ на: комментарий от adriano32

> То есть настройка такая есть, но по дефолту KOI8-R?

в каждом клиенте (приличном) есть настройка кодировки по умолчанию на входящие и исходящие. Я не верю что буржуйский лотус по умолчанию выставляет koi8r, скорее всего iso8859-1. Но какой то мудак, у которого в голове «общепонятный» по умолчанию, после инсталяции настроил как ему удобно, не задумываясь что писать на мові тоже придецца. utf8 тут непричем.

firsttimeuser ★★★★★
()
Ответ на: комментарий от adriano32

>То есть настройка такая есть, но по дефолту KOI8-R?

Т.е. настройка такая есть, но где зарыта и как поменять местные админы не догадываются. 3 из 4х раз, когда мне нужно было что-то от чужого лотуса(включая исправление кодировки), это делалось по несколько месяцев. Вероятно выборка нерепрезентативна, т.к. от тех, у кого всё уже работает редко что-то нужно. Но осадок остался.

DonkeyHot ★★★★★
()
Вы не можете добавлять комментарии в эту тему. Тема перемещена в архив.